- welcome -

Voice from the universe which reaces only the direction to read.

अंतरिक्ष से आवाज


   Produced by Kingyoku Aoi



Not Playing House

7.7.13

आवाज़ : 0005 ”want to live like this song”

Under the spreading chestnut tree,
There we sit both you and me.
and we look at each other
Under the spreading chestnut tree

Under the spreading chestnut tree
There we sit both you and me.
Oh, how happy we will be
Under the spreading chestnut tree

Under the spreading chestnut tree
I gave you a picture-book.
It is my best treasure.
We are good firends anytime. 

Under the spreading chestnut tree
There we sit both you and me
"Good bye and see you tomorrow."

Under the spreading chestnut tree


大きな栗の木の下で あなたとわたし
目と目が合いました 大きな栗の木の下で

大きな栗の木の下で あなたとわたし
なかよくあそびましょ 大きな栗の木の下で

大きな栗の木の下で わたしの好きな
えほんをあげました ともだちだから

大きな栗の木の下で あなたとわたし
「さよなら またあした」大きな栗の木の下で


−I want to live like this song.−

このウタのように生きたい

0 件のコメント:

コメントを投稿